فناس(فناوری سرعت)

فناس(فناوری سرعت)

(Speed ​​technology)Fanas
فناس(فناوری سرعت)

فناس(فناوری سرعت)

(Speed ​​technology)Fanas

دانلود تحقیق با موضوع فناوری آموزشی


تحقیق با موضوع فناوری آموزشی

تحقیق با موضوع فناوری آموزشی 53صفحه قالب ورد قابل ویرایش

دانلود تحقیق با موضوع فناوری آموزشی

تحقیق با موضوع فناوری آموزشی
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 34 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 53

توضیحات:

 

تحقیق با موضوع فناوری آموزشی
53صفحه قالب ورد قابل ویرایش

تحقیق با موضوع فناوری آموزشی

53صفحه قالب ورد قابل ویرایش

 

بخشی ازمتن:

کلیات

      جامعه در حال خیزش ما به شدت نیازمندیک دیدگاه آموزشی جدید و در عین حال شاداب است که هم نوعی (( فلسفه توسعه آموزشی ـ پرورشی )) باشد و هم بتواند چشم انداز 

روشنی از آینده آموزش کشور ترسیم نماید .

شرایط جدید, ملت ها را در برابر دو دیدگاه آموزشی زیر قرار داده است :

    دیدگاه آموزش با تکیه بر فناوری اطلاعاتی و ارتباطی

   دیدگاه یادگیری دائمی و مادام العمر و ژرف

انقلاب تکنولوژی سیمای جهان را به سرعت تغییر می دهد و فناوری اطلاعات هم اکنون نیز زندگی مردم رادگرگون کرده است .خط شکنی هایی که در فناوری مواد و نانو تکنولوژی و بیوتکنولوژی روی می دهد این دگرگونی ها را تشدید خواهد کرد . این تکنولوژی ها نه تنها تاثیرات عمیقی بر زندگی انسان دارند بلکه چنان در هم تنیده اند که انقلاب فناوری را به انقلاب چند رشته ای تبدیل کرده اند از این رو شتاب پیشرفت درهر زمینه مضاعف شده است . 

فناوری اطلاعاتی و ارتباطی ((ICT شالوده بقا و توسعه ی ملی کشور , در یک محیط جهانی به سرعت در حال تغییر و تحول است و همین امر ما را در پی ریزی طرح های نو , برجسته و شوق انگیز به چالش فرا می خواند تا در پرتو آن ,منابع انسانی و زیرساخت های قابل اعتماد بنا شود و در واقع ابزارها و وسایل لازم برای برنامه ریزی , مدیریت و ارزیابی تغییرات توسعه و دستیابی به رشد پایدار مورد نظر قرار گیرد و البته از سویی نیز اطلاعات بدون ارتباطات و ارتباطات نیز بدون اطلاعات کاربرد نداشته استفاده از فناوری برای تسهیل در رفع نیازهای افراد هر جامعه بسیار مهم است . داشتن دید و دانشی جامع راجع به فناوری , مهارت های ابزاری و توانایی به کارگیری فناوری و مهارتهای مربوطه, درک فرایندهای گردش اطلاعات, توانایی سازگاری همراهی و تسلط بر تغییرات سریع و مداوم همه و همه از طریق آموزش فناوری اطلاعات و ارتباطات در قالب مدل های نوین آموزش در کلاس های درس میسر خواهد بود.

    یادگیری , فراگیران را آماده می کند  تااز موضع لیاقت با چالش های خصوصی و حرفه ای خود روبه رو شوند اما این کافی نیست فراگیران باید بتوانند به شهروندان شایستهی جامعهی مدنی جهانی در عصر حاضر و آینده تبدیل شوند و این تنها در سایه یادگیری ژرف از راه توزیع عادلانه فرصت های یادگیری در جامعه , مشارکت عمومی همه بخش های کشور در ایجاد جامعه ی یادگیرنده و بهره برداری از منابع آن امکان پذیر خواهد بود .

از طریق تمرکز یادگیری , جامعه شرایطی را می آفریند که پشتیبان توسعه ی پایدار و موفقیت آمیز و مبتنی بر دانش خواهد بود.

جامعه ی یادگیرنده بالاترین اولویت ها را به آموزش می دهد و بر توسعه ی ظرفیت های آموزشی خود تاکید می کند . در جامعه ی یادگیرنده , خلاقیت و نو آوری دو ارزش اجتماعی بسیار پرقیمت محسوب می شوند و گسترش همکاری ها و هم افزایی ها در خلق و توزیع دانش ,تسهیل و تشویق می شود و تعامل دانش و مهارت به مثابه ی فرایند افزایش خلاقیت , مورد توجه قرار می گیرد . کلید طلایی جوامع یاد گیرنده , سیستم آموزشی و در راس آن مدارس به ویژه مدارس با مدل های خاص یادگیزی است . در مدل های خاص یادگیری تلاش می شود تا یادگیرندگان آینده را ببینند, بفهمند و در اختیار بگیرند.

مقدمه

بهره گیری ازتکنولوژی آموزشی به مفهوم جدید آن بی شک یکی از نوآوری های آموزشی محسوب می شود. تکنولوژی آموزشی یا فناوری آموزشی اکنون صرفا" کاربرد دستگاه های سمعی و بصری نیست آموزش نیز امروز معنی و مفهوم جدیدی پیدا کرده است. مواد و وسایل آموزشی روز به روز تنوع بیشتری می یابند و کتاب درسی تنها یکی از آنها به حساب می آید.

نقش معلم هم بیشتر راهنمایی و رهبری و هدایت است تا متکلم وحده بودن.

پیشرفت علوم وفنون و توسعه حجم دانش بشری,تغییر شرایط و امکانات زندگی فردی و اجتماعی ,نفوذ تکنولوژی و صنعت در روابط ملی و بین المللی, نقش زمان در سرنوشت  ملت ها , ظهور مشاغل وتخصص های جدیدتغییر نیازهای جامعه , آگاهی ملت و... همه وهمه در تغییر و تحول برنامه ها اثر می گذارند . 

یکی از برنامه های ویژه , تاسیس هسته ی اصلی فعالیت مدارس , محیطهایی است که به صورت ( مرکز مواد آموزشی (IMC طراحی می شوند . چند نوع مرکز مواد آموزشی تا کنون طراحی شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است .

نوع اول این مرکز به گونه ای است که مورد استفاده مشترک معلمان و دانش آموزان چندین مجتمع آموزشی به هم پیوسته است. 

نوع دوم مزکز مواد آموزشی یک مجتمع آموزشی است که منبع ذخیره و تغذیه همه مدارس یک مجتمع است .

نوع سوم مربوط به یک مدرسه است و امکان یادگیری از یک مجموعه وسایل آموزشی را در مدرسه فراهم می سازد .

نوع چهارم مربوط به کلاس درس است و فرصت یادگیری مفاهیم هر ماده درسی را در محیط کلاس درس فراهم می آورد .

در این نوع مرکز یادگیری تحت عنوان مرکز یادگیری کلاس                             classroom  learning  center  دانش آموزان میتوانندبا دسترسی به انواع ابزارها ی آموزشی فرصتهای یادگیری را در سطوح مختلف گسترش دهند در نوع چهارم مرکز موادآموزشی انواع لوازم و ابزار آموزشی از قبیل کتاب و سایر مطالب چاپی , فیلم های علمی, آموزشی , نشریات , عکس , اسلاید , کلکسیونها و دستگاههای سمعی و  بصری

فهرست برخی ازمطالب:

مقدمه

 

اهداف

 

روشهای نوین تدریس

 

 

روش کنفرانس ( گرد هم آیی )

روش شاگرد ـ استادی 

 

روش چند حسی ( مختلط ) 

روش حل مسئله 

روش پروژه ای 

 

شیوه سخنرانی  

شیوه بازگویی 

 

شیوه پرسش و پاسخ 

شیوه تمرینی 

شیوه بحثی

 

شیوه نمایشی 

شیوه آزمایشی ( روش اجرا کردن یا یادگیری بوسیله عمل )

شیوه گردش علمی

 

استفاده از منابع دیداری و شنیداری 

الگوی کاوشگری به شیوه حقوقی

 

الگوی آموختن کنترل خود 

الگوی ایفای نقش 

 

روش کارگاهی 

روش تدریس کارگاهی 

 

مرحله درسی کوتاه و فشرده :

مرحله فعالیت گروهی و انجام وظایف انفرادی :

مرحله مشارکت و جمع بندی :

 

الگوی دریافت مفهوم 

الگوی تفکر استقرایی

 

الگوی آموزش کاوشگری

الگوی پیش سازمان دهنده

 

الگوی یادسپاری 

 

الگوی رشد عقلی 

 

دانلود تحقیق با موضوع فناوری آموزشی

دانلود تحقیق با موضوع فناوری اطلاعات


تحقیق با موضوع فناوری اطلاعات

تحقیق با موضوع فناوری اطلاعات 89صفحه قالب ورد قابل ویرایش

دانلود تحقیق با موضوع فناوری اطلاعات

تحقیق با موضوع فناوری اطلاعات
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 73 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 89

توضیحات:

 

تحقیق با موضوع فناوری اطلاعات
89صفحه قالب ورد قابل ویرایش

تحقیق با موضوع فناوری اطلاعات

89صفحه قالب ورد قابل ویرایش

 

بخشی ازمتن:

واژه‌نامة آکسفورد در برابر واژة انقلاب می‌نویسد: یک دگرگونی کامل، واژگونی اوضاع (مانند نمونة) انقلاب صنعتی، تردیدی نیست که انقلاب صنعتی اثرات عمیقی روی انسان، خانوادة‌ او، و محیط کار، لباس، غذا، و حتی نحوة تولد و مرگ او به جای گذاشته است. اثرات اجتماعی کامپیوترها کمتر از اثرات انقلاب صنعتی نبوده است.

اگر «مارشال مک لوهان»‌ امروز زنده بود، حتماً‌ می‌گفت: بله، این همان دهکده‌ای است که می‌گفتیم، دهکدة ‌جهانی. کامپیوتر، ‌اینترنت، ماهواره، شبکه‌های کامپیوتری، و تلفن همراه و فناوریهای مانند آنها دهکدة‌ جهانی را عملاً ‌به وجود آورده‌اند. ساکنان هر خانه‌ای که این فناوریها را در اختیار داشته باشند که در حال حاضر بسیاری از خانه‌ها (همین خانه‌های خودمان در ایران) آنها را در اختیار دارند ‌در این دهکده زندگی می‌کنند و از کوچکترین خبر در دوردست‌ترین نقاط دنیا بلافاصله آگاه می‌شوند اگر خبر را یک رویداد شگفت‌انگیز بدانیم.

بسیاری از شرکتها و مؤسسات کشور عزیزمان ایران هم وارد این دهکده شده‌اند. به عنوان نمونه، به نحوة ابلاغ دعوتنامة‌ یکی از کارخانجات خودروسازی کشور به یک مشتری ـ‌ که خودرویی را پیش خرید کرده است توجه کنید:

مشتری از طریق پایگاه وب و شماره‌ای که به او داده‌اند می‌تواند دریابد که قرارداد او در چه مرحله‌ای است. هر وضعیت جدیدی در قرارداد، مثلاً‌ خبر ارسال دعوتنامه،‌ در شبکه کامپیوتری شرکت ثبت می‌شود. خودروساز بلافاصله پس از ارسال دعوتنامه، خبر ارسال آن را در پایگاه وب خود قرار می‌دهد. مشتری همواره می‌تواند با مراجعه به پایگاه وب خودروساز از وضعیت قرارداد خود آگاه شود.

خودروساز دو بار از طریق SMS به مشتری خود ارسال دعوتنامه به نمایندگی را ابلاغ می‌کند.

نمایندگی از طریق تلفن رسیدن دعوتنامه را به مشتری اطلاع می‌دهد.

گویی مشتری در کارخانه حضور دارد و متوجه اتفاقاتی که در مورد قرارداد او رخ می‌دهد می‌شود. بله آنها در یک دهکده زندگی می‌کنند.

بدیهی است که این شرکت خودروسازی کار فوق‌العاده‌ای انجام نداده است و صرفاً ‌از فناوریهای اطلاعات ـ ‌که در حال حاضر بهره‌گیری از آنها کم هزینه است ـ ‌برای مشتری مداری (یکی از شعارهای همان شرکت)‌ استفاده کرده است.

شبکه‌های کامپیوتری و اداره‌ مالیاتی

سه سال از بررسی یک اعتراض در «ادارة‌ امور مالیاتی شمال تهران گذشته است. مالیات‌دهنده به طور اتفاقی برای پیگیری پرونده به ادارة ‌امور مالیاتی شمال تهران تلفن می‌زند و متوجه می‌شود که برگة‌ رأی صادر شده است و ادعا می‌شود که دوبار (به فاصلة ‌15 روز) ‌برای ابلاغ مراجعه شده است و کسی در محل ابلاغ حضور نداشته است.

(در صورت عدم حضور مؤدی، این برگه باید الصاق می‌شد) ‌مهلت 30 روزة‌ اعتراض بعدی رو به پایان است.

فهرست برخی ازمطالب:

فناوری اطلاعات

 

شبکه‌های کامپیوتری و اداره‌ مالیاتی

 

شبکة‌ کامپیوتری وارد خانه‌ها می‌شود

ماهیت شبکه‌ها

انقلاب شبکه 

گزینه‌ها

 

فراتر از کامپیوتر شخصی

 

مقایسة شبکه‌ها

 

بی‌سیم 802.11g/n

 

ضعف‌ها

 

سیمی: خط تلفن (Home PNA)

 

سیمی: برقی

 

قطعات شبکه

انواع شبکه‌ها 

 

اترنت Ethernet

 

جای مسیریاب (ROUTER) در شبکه

 

انتخاب یک شبکة سیمی

 

شبکه‌های کابلی

 

شبکه‌سازی با استفاده از خطوط تلفن

 

شبکه‌سازی با سیم‌کشی برق منزل

اتصالات سیمی

 

یک شبکة دو کامپیوتری بسازید

سیم‌کشی

برقراری اتصالات

 

استفادة ‌اشتراکی از چاپگر

 

دانلود تحقیق با موضوع فناوری اطلاعات

دانلود ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش فناوری بانکداری الکترونیکی و بانکداری موبایلی


ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش فناوری بانکداری الکترونیکی و بانکداری موبایلی

ادبیات تحقیق وپیشینه پژوهش فناوری بانکداری الکترونیکی وبانکداری موبایلی 48 صفحه قالب ورد قابل ویرایش

دانلود ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش فناوری بانکداری الکترونیکی و بانکداری موبایلی

ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش فناوری بانکداری الکترونیکی و بانکداری موبایلی
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل doc
حجم فایل 174 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 48

توضیحات:

ادبیات تحقیق وپیشینه  پژوهش فناوری بانکداری الکترونیکی وبانکداری موبایلی

48 صفحه قالب ورد قابل ویرایش

بخشی ازمتن:

به کارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات در عرصه های مختلف اقتصادی و بازرگانی، تأثیرات شگرف این پدیده را بیش از پیش نمایان ساخته است. رشد و گسترش روز افزون فناوری اطلاعات، انقلابی را در ابعاد مختلف زندگی انسانها و عملکرد سازمانها ایجاد کرده است .ظهور انفجار گونه اینترنت به عنوان یکی از کانالهای اصلی توزیع جهان گستر کالاها، خدمات و حتی مشاغل مدیریتی و حرفه‌ای ( 2001Druker,) از یکسو و افزایش تقاضای دسترسی به اینترنت برای در یافت اطلاعات و خدمات که موجب تحت تأثیر قراردادن روش های کار و زندگی شده است (2001Carrow,). از سویی دیگر موجب بروز پدیده هایی چون کسب و کار الکترونیک ، تجارت الکترونیک و بانکداری الکترونیک شده است. و تحولات چشمگیری در عرصه بانکداری در جهان به واسطه الکترونیک حاصل شده است خدماتی از قبیل بانکداری اینترنتی، بانکداری موبایلی و... این امر ما را ترغیب  می کند که نگاهی دقیقتر به ویژگی های مختلف این صنعت داشته باشیم.

بنابراین شایسته است در بازار رقابت کنونی بانکها هرچه سریعتر برای حفظ مشتریان خویش چاره اندیشی کنند . بانکداری امروز شیوه های نو آورانه ، مشتری مدار مؤثر ، ارائه تکنولوژی های کار آمد و سرویس دهی و خدمات مورد نظر مشتری را طلب می کند که هر بانکی در این امور موفق تر عمل کند در بازار رقابتی نیز موفق به جذب منابع بیشتر و در نتیجه دوام با بقای دائمی و بهره وری بالاتر خواهد شد. و این در حالی است که بانکداری الکترونیک و زیر مجمو عه های آن اثر بخش ترین گزینه فراروی بانکها برای تحقق این اهداف است(دهدشتی، 1388،98). در این فصل به مرور تئوری ها ونظریه ها ی مربوط به متغیرهای تحقیق پرداخته می شود در بخش نخست به بانکداری الکترونیکی وتاریخچه و تعاریف آن ، در بخش دوم بانکداری موبایلی به طور تخصصی بحث خواهد شد و بخش سوم نیزبه مدل و به پیشینه تحقیق پرداخته می شود.

 

فهرست برخی ازمطالب:

بانکداری الکترونیکی

انواع بانکداری الکترونیکی

خدمات بانکداری الکترونیک

سطوح بانکداری الکترونیکی

زیرساخت های مورد نیاز تکنولوژی بانکداری الکترونیکی

مقایسه بانکداری الکترونیکی با بانکداری سنتی

بانکداری موبایلی

استانداردهای و پروتکل های مورد استفاده در بانکداری موبایلی

خدمات  ارائه شده در بانکداری موبایلی

 فناوری موبایل

و... .

دانلود ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش فناوری بانکداری الکترونیکی و بانکداری موبایلی

فصل سیزدهم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد با موضوع مدیریت فناوری و طراحی شغل


پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد با موضوع مدیریت فناوری و طراحی شغل

دانلود پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد با موضوع مدیریت فناوری و طراحی شغل، در قالب pptx و در 28 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، رویکردهای مختلف به طراحی شغل، رویکرد سیتم های فنی اجتماعی، مقایسه سیستم ماشینی و سیستم های فنی – اجتماعی در زمینه طراحی شغل، برخی از اصول ویژه برگرفته ش

دانلود پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد با موضوع مدیریت فناوری و طراحی شغل

پاورپوینت مدیریت فناوری و طراحی شغل
تحقیق مدیریت فناوری و طراحی شغل
پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب تئوری سازمان ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد با موضوع مدیریت فناوری و طراحی شغل
پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب تئوری سازمان ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1741 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 28

دانلود پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد با موضوع مدیریت فناوری و طراحی شغل، در قالب pptx و در 28 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

مقدمه

رویکردهای مختلف به طراحی شغل

رویکرد سیتم های فنی- اجتماعی

مقایسه سیستم ماشینی و سیستم های فنی – اجتماعی در زمینه طراحی شغل

برخی از اصول ویژه برگرفته شده از سیتم های فنی - اجتماعی

مدل ویژگی های شغل

ابعاد پنج گانه اصلی شغل

مدل ویژگیهای شغل

محاسبه میزان انگیزش بالقوه شغل

رهنمودهای مدل ویژگی شغل برای مدیران در طراحی شغل

چهار مکتب فکری در مورد طراحی شغل

مکتب مهندسی

مکتب روانشناختی

مکتب مهندسی انسانی (ارگونومی)

مکتب زیستی (بیولوژیک)

شیوه های خاص طراحی کار

توسعه شغلی

غنی سازی شغل

گروه های کاری منسجم

گروه کاری خودگردان (مستقل)

چه موقع مدیریت باید طراحی مجدد شغل را مورد توجه قرار دهد؟

 

قسمتی از متن:

ابعاد پنج گانه اصلی شغل بر اساس مدل ویژگیهای شغل:  

تنوع مهارت: شغل شامل وظایف متنوع باشد، طوری که یک فرد بتواند از مهارتها و توانایی های گوناگون بهره گیرد.

معنی دار بودن وظیفه: وظیفه شغلی به نحوی تعیین شده اند که کار از ابتدا تا انتها برای شاغل مشخص بوده و فرد تصویر کاملی از وظایف شغلی خود داشته و خود بخش مهمی از کار تلقی شود.

اهمیت وظایف: میزانی که شغل دارای اهمیت و ارزش بوده و اثرات محسوسی بر زندگی یا کار افراد دیگر دارد.

استقلال و اختیار در کار: حد و حدودی که شاغل در برنامه ریزی زمانی کار، در تعیین رویه های کاری، از استقلال و آزادی عمل برخوردار است.

بازخورد: شغل طوری طراحی شده باشد که اطلاعات واضح و مستقیم در مورد اثربخشی نتایج و عملکرد کاری به شاغل بدهد.

 

توضیحات:

کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته استیفن رابینز ترجمه دکتر مهدی الوانی و دکتر حسن دانایی فرد، از جمله منابع مهم درسی رشته های مجموعه مدیریت در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل سیزدهم  این کتاب با موضوع " مدیریت فناوری و طراحی شغل" می باشد که در حجم 28 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

دانلود پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد با موضوع مدیریت فناوری و طراحی شغل

دانلود پاور پوینت جایگاه فناوری اطلاعات در نظام مدیریت ماشین آلات شرکت های پیمانکاری


پاور پوینت جایگاه فناوری اطلاعات در نظام مدیریت ماشین آلات شرکت های پیمانکاری

جایگاه فناوری اطلاعات در نظام مدیریت ماشین آلات شرکت های پیمانکاری

دانلود پاور پوینت جایگاه فناوری اطلاعات در نظام مدیریت ماشین آلات شرکت های پیمانکاری

جایگاه فناوری اطلاعات در نظام مدیریت ماشین آلات شرکت های پیمانکاری
دسته بندی عمران
فرمت فایل ppt
حجم فایل 67 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 40

پاور پوینت جایگاه فناوری اطلاعات در نظام مدیریت ماشین آلات شرکت های پیمانکاری

دانلود پاور پوینت جایگاه فناوری اطلاعات در نظام مدیریت ماشین آلات شرکت های پیمانکاری